بازیهای Shining Force 2، Sonic Spinball و Space Harrier 2 اکنون برای Nintendo Switch آنلاین در دسترس هستند

بازیهای Shining Force 2، Sonic Spinball و Space Harrier 2 اکنون برای Nintendo Switch آنلاین در دسترس هستند

بازی‌های کلاسیک سگا جنسیس  Shining Force 2،  Space Harrier 2 و Sonic the Hedgehog Spinball اکنون در نینتندو سوییچ قابل بازی هستند. اشتراک Nintendo Switch Online + Expansion Pack مورد نیاز است که هزینه آن 50 دلار در سال به صورت جداگانه است. تریلر زیر را تماشا کنید تا هر سه عنوان را در عمل ببینید.

 

بازیShining Force 2  یک نقش آفرینی تاکتیکی است که به عنوان ادامه نسخه اصلی عمل می کند، اگرچه می توان از طرح آن به صورت مستقل لذت برد. این یکی از بهترین بازی‌های این سبک با دنیای بزرگ‌تر، گزینه‌های جنگی بیشتر و روم آزاد در نظر گرفته می‌شود. در مقابل،  Sonic the Hedgehog Spinball با نام مستعار Sonic Spinball یکی از کم توجه ترین عناوین این فرنچایز به دلیل کنترل های نادقیق است.

 

همچنین Space Harrier 2، یکی از عناوین اصلی پرتاب سگا جنسیس وجود دارد. این یک تیرانداز ریلی است که عنوان Space Harrier را در حال نبرد با دشمنان در سرزمین فانتزی می‌بیند که تسخیر شده است. منتظر جزئیات بیشتر در مورد اضافه شدن نینتندو سوییچ آنلاین در روزهای آینده باشید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازیهای Shining Force 2، Sonic Spinball و Space Harrier 2 اکنون برای Nintendo Switch آنلاین در دسترس هستند

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/ea72

خبرنامه بازی ها

گالری